No wautsi wau, mitä kaikkea täältä netistä sitten löytyykään! Vihdoin jotain sellaista, mitä olen etsiskellytkin. Voi sitten aina tylsinä työpäivinä kirjoitella kuulumisia, joita jakaa muillekin...

Jos tässä nyt jotenkin pitäisi esittäytyä niin mainitsenpa vain, että olen nuori nainen pääkaupunkiseudulta. Loppu jääköön omaan tietooni. Ongelmia mulla tuntuu kuitenki olevan ainakin tällä hetkellä joka lähtöön, joten ihan mukava päästä niitä edes "johonkin" purkamaan. Ja jos joku innostunut lukija nyt palaa halusta tietää näistä mun probleemoista, niin nehän liittyvät Tietenkin miehiin, kuinkas muuten.. tuntuu taas ettei niistä ole kuin haittaa. Vaikka tämän sanoessani yleistän varmasti hieman liikaa. Mun kohdalla on vaan käyny uskomattoman monta kertaa uskomattoman huono tuuri!

Tämä viimeisin henkilö joka tapauksessa on omien sanojeni mukaan "turmellut" elämäni. Valehtelu, ristiriitaisuus sekä lukemattomat tyhjät lupaukset ja sanat saivat riittää nyt! Olen niin ylpeä itsestäni, kun vihdoin monen viikon sotimisen jälkeen pystyin lopulta sanomaan sen maagisen "EI". Tuntuu niin helpottuneelta ja vapautuneelta, kun ei enää tarvitse murehtia missä mennään. Olenhan jo pitkään yrittänyt selvittää ajatuksiani, mutta joka kerta tunteet menevät järjen edelle, eikä homma taas etene mihinkään. Tässä on jo aivan liian kauan jumitettu ja väännetty mitä ihmeellisimpiä kuvioita.

Jokaisen eron takana on kasa ongelmia, joita tässä tilanteessa tuntui ainaki riittävän. Erimielisyyksiä ja liikaa negatiivisiä asioita - ei hyvä. Kaiken lisäksi eilen minun siinä itku kurkussa koittaessa niellä pahoja sanojani ja hengittää syvään, jotta saan asiani edes suhteellisen selvästi hoidettua, pyytää kyseinen Mr. Liar, että puhuisin hiukan nopeammin, koska "salkkarit alkais kohta"!!!! Ihminen, johon joskus luotin, ja joka lupasi olla minulle rehellinen, muuttui täysi-idiootiksi ja välinpitämättömäksi hyväksikäyttäjäksi. En vieläkään tahtois uskoa tätä, mutta pakko se on. Kaveritkin on jo kuukausi tolkulla jankuttanu ettei tästä hyvää seuraa. Tottakai ne ovat nähneet asiat kirkkaammin, itse olen ollut liian sinisilmäinen. Annoin jätkälle liian monta kertaa uuden mahdollisuuden...

Mutta nyt OLEN VAPAA!!! Vaikka tuntuukin vähän pahalta sanoa niin...