Voi ei, mä oon ihan koirahullu! Eilen katselin koko päivän netissä erilaisia koirarotuja, ja päädyin lopulta siihen tulokseen, että pinseri saattaisi sopia mulle parhaiten. Se olisi sellainen mukava seurakoira ja samalla hyvää ulkoilu- ja aktiviteettiseuraa, aivan loistava! Sopivan kokoinen ja näköinenkin vielä. Olen nyt tosi innostunut. Otin yhteyttä yhteen kasvattajaan ja kyselin vähän pennun hoidosta ja ylläpitokustannuksista. Kysyin myös, missä voisin tutustua lähemmin rotuun..joku näyttely olis ens viikolla tässä lähistöllä, pitäs varmaan mennä sinne katselemaan.

Ja hyvä uutinen myös, MULLA ALKAA KESÄLOMA..joka tosin kestää tasan viikon, mutta anyway - vihdoin lomaa. Saan hoidettua loputkin asiat kuntoon, kuten pesukoneen hankinnan, osoitteenmuutoskortit ja pankkiasiat. JES! Ja ens viikon perjantaina lähden kahdeksi päiväksi vielä ystäväni E:n mökille, hyvä lopetus lomalle - merenrantamökki ;)

Kauhee nälkä ja laihduttaakin pitäis.. äst, vaikeeta olla nainen tähän aikaan kuukaudesta!

P.S Nyt en viikkoon pääse varmaan koneelle :( koska EN OLE TÖISSÄ, hahahah