Heipä hei ja oikein hyvää joulua kaikille!

En ole ehtinyt kirjoitella yhtään tänne blogiin koko syksynä ja alkutalvena :(

Mulle kuuluu ihan hyvää, normaalia kiireistä elämää. Käyn töissä vielä vuoden loppuun asti ja sitten aloitan vuoden alussa opiskelut,jaiks! Vähän jännittää, mutta toisaalta olen tosi helpottunut, että pääsen puuhastelemaan sellaisen alan pariin, mikä tosissaan kiinnostaa mua. Hyvä, että on saanut kerättyä rahaa nää 9kk, kun on ollut tässä nykyisessä paikassa duunissa. On paljon paremman lähtökohdat lähteä opiskelun tielle!

Ja ilo uutisia kaikille koiraihmisille! Myös minä olen pian yksi teistä! Mulle/ meille (tarkoitan tällä nyt itseäni ja S:ää) tulee tammikuun lopussa pieni koiravauva, ihanaa! Mä olen ihan himona urkkinut kaiken tiedon tästä rodusta ja muutenkin hankkinut jos jonkin näköistä tavaraa ihan pennun kasvatuskirjasta kodin turvallisuuteen asti. Olen ihan innoissani ja odotan kun kuuta nousevaa, että saisin jo pennun kotiin <3 Käytiin alkuviikosta S:n kanssa katsomassa píkkuisia, aivan valloittavia karvapalloja!

Ihmissuhteissa menee siis suunnilleen samaa rataa kuin aikasemminkin. Eli pidetään herra S:n kanssa edelleen yhtä ja niin on kai suunnitelmat tulevaisuuttakin koskien. Olen kyllä ihan onnellinen tässä suhteessa, vaikka joskus meinaa mennä loppulisesti hermot. Ja mulla on paha tapa koetella S:ää ihan turhissaki asioissa, vaikka se olisi jo sata kertaa myöntänyt esim. olevansa vain ja ainoastaan minun, aina! Silti saatan kiusoitella sitä "ihan tosi mielellä" muista naisista ym. Mä taidan olla pirun mustasukkainen ihminen... Ja sitten vielä mä suutun tosi helposti ( jos on takana esim. huono päivä tai muuten vaan ärsyttää..) ja puran kaiken hermostukseni S:ään. Mulla on edelleen hirmusesti opittavaa omassa käytöksessäni. Vaikka en kyllä voi sanoa, ettei siinä toisessakaan mitään vikaa olisi. Mutta tällä mennään, eiköhän sillä pärjää. Ja jos tuntuu, ettei pää kestä niin sitten otetaan etäisyyttä ja katsellaan. Mulla ei ole kiire mihinkään tässä vaiheessa :)